Wikipedia

Результаты поиска

среда, 17 апреля 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту (ключове, тематичні та змістові)  та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: яким чином і на яких етапах буде оцінюватися робота учнів, а також які саме методи оцінювання слід використати. Було з'ясовано, що для об'єктивного оцінювання слід проводити опитування на початку заняття, а також протягом вивчення усієї теми. 





Модуль 3. Рефлексія.

Процес виконання  вправ модуля 3 допоміг мені з'ясувати, що завдання, які я ставлю перед учнями дійсно відповідають чинним програмам та стандартам. Робота в парах під час тренінгу допомогла з'ясувати відмінності при постановці ключових, тематичних та змістовних запитань. Було створено перший варіант плану оцінювання.