Wikipedia

Результаты поиска

вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: спрямовувати процес навчання в потрібному напрямку, сприяти процесу самоосвіти учнів. В результаті роботи над модулем було з’ясовано, що уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання, добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. 

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, яке допомагає послідовно працювати над проектом учасникам груп, обробляти власні результати. Отже, диференційоване навчання адаптує дитину до роботи, спонукає продовжувати її. Дуже вдалою та корисною, на мою думку, здається форма самоспрямування учнів. Очевидною в даному випадку є можливість задовольнити різноманітні потреби учнів.